Heb je een vraag?
Je kunt hier direct een whatsapp bericht sturen. Deze dienst is bereikbaar binnen kantoortijden ma t/m vrij van 09.00 uur tot 18.00 uur. Ben je er nog niet uit? Vraag een gratis adviesgesprek aan met mij, Rachel. Ik sta je persoonlijk te woord.
Veelgestelde vragen: Klachten en retours
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Als wij op tijd een mail ontvangen dat je de melding dat je de bestelling wilt annuleren, is mogelijk dat we de bestelling nog kunnen intrekken. Neem daarvoor zo spoedig mogelijk contact met ons op per mail info@rachelhulshof.nl
Wat kan ik doe als ik een klacht heb?
Wij vinden service heel belangrijk, dus laat het ons zeker weten als je een klacht hebt. Stuur een mail naar info@rachelhulshof.nl en we doen er alles aan om het zo goed mogelijk voor je op te lossen.
Hoe kan ik contact opnemen?
Je kunt ons op verschillende manieren bereiken:
Mail: info@rachelhulshof.nl
Whatsapp – Whatsapp mij!
Telefoon: 040-845 69 02We zijn bereikbaar binnen kantoortijden ma t/m vrij van 09.00 uur tot 18.00 uur.
Kan ik de producten retourneren?
Ongeopende Slinc pakketten en/of producten kunnen binnen 14 werkdagen geretourneerd worden. Neem hiervoor eerst contact met ons op per mail info@rachelhulshof.nl
Als wij het pakket ongeopend en in goede staat hebben ontvangen, storten wij het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen terug.
Veelgestelde vragen per onderwerp
Contact
Vul onderstaand contactformulier in.